måndag 15 april 2013

Vickans hemlighet

Måndag igen! Är fortfarande trött efter helgen, som gått i festligheternas tecken, med utgång både i fredags och i lördags. Min röst är nästan obefintlig och jag försöker att vara tyst så mycket det går, vilket är jobbigt för mig som älskar att prata. Igår tog jag och mitt hjärta en välförtjänt sovmorgon och efter en mysig frukost åkte vi till och med till gymmet. Ännu en produktiv "dagen efter", hurtiga! 

På kvällen åkte vi ut till Arlanda för att hämta mamma och Peer som ju har varit på Teneriffa. Mamma hade med sig jättemysiga presenter till mig, fina trosor från VS, turkosa flats, mascara från Lancome och creme från Clinique, blev så himla glad! Idag är det måndag och jag har hunnit med en lektion i skolan och en lektion på körskolan. Nu ska jag packa ihop mina saker och mitt plugg och åka över till Victor. Kram på er! 

1 kommentar: